INHOUSE er et av Europas ledende billettsystemer for teatre, operahus, konserthus, museer og idrettsarenaer. Arrangører bruker den allsidige funksjonaliteten i INHOUSE til billettsalg online, salg av abonnement / sesongkort, på billettkontoret og ved ulike utsalgssteder.

Om Eventim.INHOUSE

Mer enn 600 kulturinstitusjoner over hele Europa bruker INHOUSE til å selge billetter på billettkontorer, i utsalgssteder og online. INHOUSE inneholder mange forskjellige elementer som til sammen bidrar til en tilpasset løsning for alle våre kunder. INHOUSE er et helt selvbetjent billettsystem hvor dere når som helst kan gå inn og gjøre endringer i arrangementer, legge ut nye for salg og selv bestemme hvilke billettyper / produkter som skal være tilgjengelige, uten å måtte ha kontakt med Eventim først.

Muligheter med Eventim.INHOUSE

Vi tilbyr mer enn billettsystemer – vi er en helhetlig billetteringspartner

White label Webshop

INHOUSE har en white label webshop som lett kan tilpasses både designet og layout av deres hjemmeside og andre applikasjoner. Derfor, med INHOUSE, vil kunden fra deres perspektiv oppleve at hele kjøpsprosessen finner sted på deres hjemmeside når de kjøper billetter eller andre varer i webshopen. En slik Webshop med tilpasset URL forsterker deres merkevare og samtidig øker konverteringsraten sammenlignet med en overgang til en ekstern salgskanal, hvor mange velger å ikke fullføre kjøpsprosessen.

Produkter og mersalg

Selg produkter i tillegg til billetter via webshopen og billettkontoret. Produkter kan defineres og illustreres ved bruk av bilder. Tilby kunder muligheten til å bestille middag/servering før, under eller etter et arrangement. Øk totalomsetning med bruk av anbefalinger i kjøpsprosessen.

Pakker

Tilby faste pakker med billetter til flere arrangement og/eller produkter, eller tilby kunden muligheten til å velge selv med vår «plukk-og-miks» løsning. Selg ulike billettyper med enkelpris som 2-for-1 og familiebilletter.

Sesongkort og abonnement

INHOUSE har flere sesongkort / abonnementsløsninger som gir deg som arrangør stor fleksibilitet. Alt fra den tradisjonelle modellen med fast sete for et bestemt antall datoer og arrangement til en fleksibel løsning hvor kunden kan velge mye selv.

Integrert CRM system

INHOUSE har omfattende CRM-funksjonalitet integrert i systemet som er designet for å maksimere verdien av deres kunde data ved å gi en optimal innsikt i deres kjøp og vaner. Dette hjelper dere med å forutsi trender og kjøpsmønstre for å øke inntektene.

Åpent system

INHOUSE er et åpent system som tilbyr mange grensesnitt til spesialiserte produkter og domener, bl.a. regnskapssystemer som Visma, business intelligence, CMS og ressursplanleggingssystemer.

Regnskapsintegrasjon

En dynamisk integrering mot ulike økonomisystem og kan dermed støtte integrasjon mot diverse regnskapssystemer, bl.a. Visma.

CRM

Dersom det er ønskelig er det mulig å koble billettsystemet til et fullverdig eksternt CRM-system for synkronisering av data.

Planleggingssystemer

Overflødige prosesser og risiko for feil kan reduseres ved å koble INHOUSE til et planleggingssystem, som for eksempel Yesplan.

CMS

Bruk XML eksport til å trekke bl.a. arrangementsinformasjon, billettpriser, salgslenker og kapasitet direkte over til deres nettside.

Sporing

INHOUSE tilrettelegger for en enkel og smidig integrasjon med bl.a. Google Analytics, Tag Manager og Facebook piksler. Det er mulig å spore alle faser i kjøpsprosessen.

Webshop API

Det er mulig å bruke API for egen nettbutikkutvikling basert på INHOUSE billettransaksjoner.

Med lily kan du enkelt koble Eventim.INHOUSE med Mailchimp!

Ønsker du oversikt over dine kunders, og potensielle kunders preferanser, slik at du enkelt kan nå dem med tilpasset informasjonen som er relevant til mottakeren?