Eventim = Norges beste support? Det sier i alle fall kundene våre!

Publisert

Eventim er opptatt av å ikke bare være en leverandør av billettsystemer, men være en billetteringspartner. Det innebærer mye mer enn å levere førsteklasses billettsystemer. En av de viktigste tingene man må levere for å kunne kalle seg billetteringspartner er god og dedikert support som tilfredsstiller kundens behov, forventninger, og leveranse i henhold til det som er avtalt, og helst litt mer enn det. Dette gjelder uansett om det er et normalt år, spesielle lokale forhold eller en pandemi!

Førsteklasses support skal leveres som avtalt

God og pålitelig support er viktig hele veien i et billetteringssamarbeid. Men førsteklasses og riktig support er enda viktigere for kundene når man virkelig trenger det. Det kan f.eks. være når man må hive seg rundt med en lansering, endringer på et arrangement, nye salkartløsninger eller andre behov som dukker opp i det daglige arbeidet som arrangør eller spillested. Korona-pandemien er et godt eksempel på når man virkelig trenger ekstra support. I slike situasjoner er det avgjørende å ha en billetteringspartner man kan stole på, kjenner kunden og kundens behov, leverer god support raskt, og ikke minst er der når man trenger det som mest.

Eventim er en veldig viktig samarbeidspartner for oss. Alltid på tilbudssiden, løsningsorientert, yter veldig god service og har dyktige medarbeidere. Vi ser frem mot et spennende og godt samarbeid i tiden som kommer.

Erik Hoftun, Sales and Event Manager – Trondheim Spektrum

Eventim styrket support under pandemien

Mange leverandører har dessverre under korona-pandemien blitt nødt til å redusere sin support og kundeservice, som igjen har påført kundene ekstra arbeid og utfordringer. Eventim har gjort det motsatte – vi har styrket både oss og samarbeidet med kundene våre. Under pandemien så har vi i Eventim hjulpet kunder raskt og effektivt med alt fra flyttinger, kanselleringer og refusjoner, til markedsføringsoppgaver og kommunikasjonsarbeid. Billettkjøperne får jevnlige oppdateringer fra vår kundeservice, med rask respons når det trengs. Vi vet at det å ikke levere overfor billettkjøperen går ikke bare utover arrangøren eller spillestedet, men også skaper unødvendig stør og misnøye. Derfor er det ekstra viktig at man som en billetteringspartner er klar og forbedret på å levere når kundene virkelig trenger det!

Les mer om Eventim support her

For å drive er nytt og spennende teaterhus i Trondheim, trenger vi en samarbeidspartner som forstår våre behov. Til å være en relativt liten aktør mht billettsalg har vi likevel behov for endel oppfølging og dialog. Eventim har tatt imot oss med en dialog og oppfølging vi ikke trodde var mulig for oss, og samtidig utfordrer oss til å tenke nytt på alt ifra kommunikasjon til mersalg.

Leiv Aspén, Markeds- og eventkoordinator – Rosendal Teater

Det er kundene våre som sier at vi har Norges beste support!

Vi i Eventim er stolte av hva vi leverer på support overfor våre kunder, og elsker å strekke oss litt ekstra for å gjøre kundene våre fornøyde. Når en kunde trenger ekstra bistand, står alltid vårt erfarne team klare for å gå løs oppgavene. Det er kanskje derfor det sies at vi har bransjens beste support!

Folketeateret har brukt Eventim som leverandør av billettsystem siden 2017. De er en stor aktør i markedet med ett solid billettsystem som gir oss den tryggheten vi er avhengig av når vi skal selge 150-200.000 billetter hvert år. I tillegg er v i meget godt fornøyd med den gode, tette og profesjonelle oppfølgingen vi får fra deres supportavdeling.

Knud Dahl, Direktør – Folketeateret

Support som gir en bedre og mer sømløs hverdag

Utforforsk hva Eventim kan hjelpe dere med for å heve deres opplevelse av en billetteringspartner, gjøre dagen deres mer sømløs og enklere, samt bidra til flere fornøyde billettkjøpere og ikke minst selge flere billetter. Og ikke glem viktigheten med å ha en billetteringspartner som er trygg, stabil og ikke minst forberedt når uforutsette ting skjer. Med Eventim på laget får dere en billetteringspartner som, sammen med dere, vil skreddersy et samarbeid for å sikre at dere får den support nettopp dere trenger for å levere på topp nivå.

Les mer om Eventim som billetteringspartner her

Eventim er ikke bare et billetteringsselskap, men en hjerte god servicepartner. De står klare til å strekke seg langt, for å kunne tilby god service og gir trygghet for at billettsalget til forestillingene skal nå sitt publikum. At forestillingene får den oppmerksomheten de fortjener

Are Arnardo. Turnéleder – Circus Arnardo

******

Skrevet av:
Morten Hammer
Kommersiell Leder