Eventim Scandinavia søker norskspråklig B2B supportmedarbeider til hovedkontoret i København

Publisert

Hos Eventim Scandinavia opplever vi stor vekst og søker dermed en norsktalende medarbeider til Support avdelingen i København. Vi søker en ny kollega med erfaring fra konserter, festivaler og/eller idrett som samtidig har den tekniske kompetansen for å hjelpe Eventims arrangørkunder å lykkes med bruk av Eventim sine løsninger.

Eventim Scandinavia er blant Skandinavias ledende billettleverandører, med hovedkontor i København og lokale kontorer i Stockholm og Oslo. I Danmark, står vi bak Billetlugen, og i Sverige og Norge heter vi Eventim. Vi jobber tett sammen med en rekke arrangører innenfor live underholdning, bl.a. konserter, kultur- og operahus, festivaler, og store idrettsarrangement. Vi leverer skreddersydde billettløsninger og relaterte tjenester som f.eks. markedsføring, kundeservice og arrangementsavvikling. Eventim Scandinavia er en del av CTS Eventim, som er Europas største billettering og liveunderholdningsfirma. I Danmark er det også Eventim som drifter flerbruksarenaen K.B. Hallen.

Om stillingen:

Vi tilbyr en fulltidsstilling hvor du primært skal supportere våre norske arrangørkunder, men også våre danske arrangørkunder. Derfor er det et krav at du har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk. Det er en stor fordel hvis du i tillegg behersker dansk og engelsk godt. Som en del av supportteamet vil du jobbe tett med arrangører av bl.a. konserter, festivaler og andre arrangementer. Det er derfor en stor fordel hvis du har erfaring fra underholdningsbransjen – aller helst fra billettering.

Dine oppgaver vil bl.a. omfatte:

  • Opprettelse av arrangement – alle ledd i prosessen, fra opprettelse av arrangement i billettsystemet og klargjøring til online salg, bl.a. priser, rapportering, grafikk, lenker, salkart, m.m.
  • Arrangør support – du blir en teknisk sparringspartner for våre arrangører for å finne den beste løsningen for nettopp deres billettsalg. Du vil være den ansvarlige kontaktpersonen for egne arrangørkunder, med møter, planlegging av arrangement og oppfølging
  • Du vil også stå for opplæring av arrangørkunder i hvordan de bruker billettsystemets mange funksjonaliteter.
  • Intern support til våre salgsavdelinger i Skandinavia med kunnskap om billettsystemets mange alternativer samt svare på spørsmål fra vår kundeservice. Du vil også delta på kundemøter i forbindelse med salgsdialoger
  • Det vil være noen reisedager til Norge og Sverige i forbindelse med møter, opplæring osv.

Dine kvalifikasjoner:

  • Du er en serviceinnstilt og kvalitetsbevisst person
  • Du trives med en proaktiv kundedialog og setter deg grundig inn i kundens behov
  • Du trives i et miljø med korte tidsfrister, ofte i en travel hverdag, hvor 2 dager sjelden er like.
  • Du er en lojal lagspiller som søker pragmatiske løsninger
  • Du liker og bidrar til å ha det gøy med kollegene dine
  • Du er teknisk sterk med IT-systemer og kan raskt tilegne deg ny teknisk kunnskap
  • Du har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk, og også gjerne dansk og engelsk.
  • Hvis du har erfaring fra billettbransjen, er det en fordel

Vi tilbyr:

  • Inspirerende og godt arbeidsmiljø med høy gjensidig tillit
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Dyktige og engasjerte kollegaer
  • Fulltidsstilling i et godt konsolidert selskap
  • Lønn som matcher dine ferdigheter og erfaring

Om Eventim Scandinavia

Vi er ca. 50 ansatte i Eventim Scandinavia, og du vil inngå i et team med 7 engasjerte kollegaer. CTS Eventim, vårt morselskap, er Europas største billett- og liveunderholdningsselskap med over 3000 ansatte og kontorer i mer enn 25 land. Selskapet er notert på den tyske børsen, og omsatte i 2019 for 650 millioner euro.

Arbeidssted: Carlsberg Byen, i sentrum av København
Søknad med CV sendes til: Teamlead Jesper Hørslev – [email protected] med emne «Søknad Teknisk Supporter»

Søknadsfrist: 1. november

Hvis ovennevnte virker interessant for deg, ser vi frem til å høre fra deg så snart som mulig.