Trondheim Spektrum inngår billettavtale med Eventim Norge

Publisert

Trondheim Spektrum inngår langsiktig avtale med EVENTIM Norge som billetteringspartner

  • Partnerskapet begynner så snart hallen åpnes høsten 2019
  • Arenaens kapasitet økes til 12.000 besøkende

EVENTIM Norge, en del av Europas største billettering- og liveunderholdningsfirma CTS Eventim, har inngått en avtale med Trondheim Spektrum som deres primære billetteringspartner. Begge parter signerte nylig en flerårig avtale som går i gang så snart Trondheim Spektrum åpner portene denne høsten.

Arenaen har i mange år vært en av de mest besøkte i Skandinavia. Med en sentral beliggenhet i sentrum av Trondheim ved idylliske Nidelven, har Trondheim Spektrum et bredt utvalg av arrangementer hvert år. Behovet for økt kapasitet til blant annet breddeidrett, idrettsarrangement og konserter har gjort at Trondheim Spektrum bygger ut med bl.a. en helt ny storhall på ca. 4800m2. Denne står ferdig i løpet av høsten 2019 og har en kapasitet på opptil 12.000 på konsert. Trondheim Spektrum er en veldig fleksibel arena og gir mulighet til mange forskjellige oppsett med bruk av faste tribuner, mobile tribuner og gulvflater. I tillegg til større konserter kan det arrangeres messer, konferanser, events, show og idrettsarrangement i arenaen.

Eva Annie Svendsen, Adm. Dir. av Trondheim Spektrum:

“Trondheim Spektrum står overfor spennende utfordringer i årene som kommer. Etter å ha utvidet vår arena, ønsker vi å trekke flere besøkende enn noen gang og for å tredoble inntektene innen 2026. For å nå disse målene, ønsker vi å slå oss sammen med de beste tjenesteleverandørene som mulig. Med EVENTIM har vi funnet en partner som ikke bare deler vår visjon, men som også gir oss de mest teknologisk avanserte og internasjonalt utprøvde billettløsningene. Vi ser frem til dette partnerskapet!”

Marcia Titley, Adm. Dir. i Eventim Norge:

“EVENTIM Norge er veldig fornøyd med å få muligheten til å støtte et så fremragende sted som Trondheim Spektrum. Hele teamet vårt ser frem til å hjelpe vår nye kunde med å selge så mange billetter som mulig. Som en del av en internasjonal gruppe er vi også glade for å dele vår kunnskap og erfaring med teamet slik at de oppfyller sine mål. Samtidig ønsker vi å gi alle besøkende en glatt, topp moderne billettopplevelse.”